quarta-feira, 26 de março de 2008

Portishead - "Glory Box"



Portishead, Glory Box

I'm so tired of playing,
Playing with this bow and arrow,
Gonna give my heart away,
Leave it to the other girls to play,
For I've been a temptress too long.

Hmm just,
Give me a reason to love you,
Give me a reason to be,
A woman,
I just wanna be a woman.

From this time, unchained,
We’re all looking at a different picture,
Through this new frame of mind,
A thousand flowers could bloom,
Move over, and give us some room.

Yeah,
Give me a reason to love you,
Give me a reason to be
A woman,
I just want to be a woman.

So don't you stop being a man,
Just take a little look from our side when you can,
Sow a little tenderness,
No matter if you cry.

Give me a reason to love you,
Give me a reason to be,
A woman,
It's all I wanna be is all woman.

For this is the beginning of forever and ever,
It's time to move over ,
So I want to be.

I'm so tired of playing,
Playing with this bow and arrow,
Gonna give my heart away,
Leave it to the other girls to play.
For I've been a temptress too long.

Hmm just,
Give me a reason to love you

PS - Façam um favor a vocês próprios, não oiçam o último single deles!

7 comentários:

SinemaS disse...

Esta música é linda. Mas como tu dizes, o último single suck.

**

rock disse...

Têm outras igualmente bonitas, mas pelos vistos há algumas que não se podem ouvir. Olha é para todos os gostos, até para os que têm mau... **

Anónimo disse...

"Olha é para todos os gostos, até para os que têm mau"

/me sente as orelhas quentes -.-

**

rock disse...

E eu é que sou egocêntrica! :p

MR. HEAVY disse...

já vi isto ao vivo praí á 10 anos na zambujeira e anos mais tarde no mesmo local vi esta senhora com o seu projecto a solo, como na minha opinião Portishead não é banda de festival de verão mas sim para um local intimista desta vez fiquei a roer-me todo por não ter podido ve-los esta semana no coliseu do porto... BUÁAAAAAAA

nOgS disse...

E não vêm a Barcelona:(

rock disse...

Mr. Heavy: Também acho que há bandas mais viradas para festivais e outras não. Diz que o concerto foi excelente, e eu também falhei :( bom, mas não sou hiper mega fã... **

Ana: Ah, mas podes sempre fazer inveja por estares aí! :)